مجله طراحی
مجله طراحی
درمان - سالن زیبایی زیبایی

Dental INN

درمان - سالن زیبایی زیبایی پروژه "Dental INN" به عنوان یک مرکز درمانی برای زیبایی دندان در Viernheim / آلمان به عنوان یک مرکز دندانپزشکی طراحی شده است. این پروژه مفهوم جدیدی از طراحی داخلی را برای اقدامات دندانپزشکی با مضمون "اثرات درمانی اشکال آلی و ساختارهای طبیعی" ارائه می دهد و عمدتا برای دکتر برگمان ، یک دندانپزشک معتبر بین المللی ایمپلنت طراحی شده است. علاوه بر درمان های دندانپزشکی مانند روکش و سفید کننده ، دکتر برگمان و تیم وی ، از جمله موارد دیگر ، سمپوزیوم در مورد کاشت ایمپلنتولوژی برای تعداد زیادی از جراحان جوان دندانپزشکی از اروپا ، آسیا و آفریقا را ارائه می دهند.

نام پروژه : Dental INN, نام طراحان : Peter Stasek, نام مشتری : Dr. Bergmann & Partner, Viernheim, Germany.

Dental INN درمان - سالن زیبایی زیبایی

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.