مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی چند منظوره

charchoob

صندلی چند منظوره فرم مکعب محصول از همه جهات آن را ثابت و متعادل نگه می دارد. علاوه بر این ، سه راه استفاده از محصول در آداب و رسوم رسمی ، غیررسمی و دوستانه تنها با چرخش 90 درجه از صندلی ها امکان پذیر است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که با در نظر گرفتن کلیه جنبه های عملکردی آن ، تا حد امکان (4 کیلو گرم) نگه داشته شود. این هدف با انتخاب مواد سبک وزن و فریم های مخصوص هالووین به دست آمده است تا وزن محصول تا حد ممکن کم شود.

نام پروژه : charchoob, نام طراحان : Arash Shojaei, نام مشتری : Arshida.

charchoob صندلی چند منظوره

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.