مجله طراحی
مجله طراحی
دستگاه قابل تبدیل برای آموزش

Pupil 108

دستگاه قابل تبدیل برای آموزش دانش آموز 108: مقرون به صرفه ترین ویندوز 8 قابل تبدیل برای آموزش است. یک رابط کاربری جدید و یک تجربه کاملاً جدید در یادگیری. دانش آموز 108 برای بهبود عملکرد در آموزش ، دنیای تبلت و لپ تاپ را با هم جابجا می کند و میان این دو تغییر می کند. ویندوز 8 امکانات یادگیری جدیدی را باز می کند و به دانشجویان این امکان را می دهد تا از ویژگی صفحه لمسی و برنامه های بی شماری استفاده کامل کنند. بخشی از راه حل های آموزش اینتل ، دانش آموز 108 مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین راه حل برای کلاس های درس در سراسر جهان است.

نام پروژه : Pupil 108, نام طراحان : Jp Inspiring Knowledge, نام مشتری : JP - inspiring knowledge.

Pupil 108 دستگاه قابل تبدیل برای آموزش

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.