مجله طراحی
مجله طراحی
شعبه Hq Bank

DBS HQ

شعبه Hq Bank مختصر آلن بین المللی اجرای جدیدترین فن آوری های بانکی برای تقویت و بهبود تجربه در شعبه برای مشتریان در شعبه دفتر مرکزی خود در برج مرکز مالی مارین بی ، سنگاپور بود. طراحی بانک خرده فروشی حاصل از یک دیوار خوشآمدگویی دیجیتال تعاملی حساس به حرکت ، ایستگاه های خدمات سریع برای معاملات سریع و نصب واحدهای کمک کننده گوینده در غلاف های مشاوره نیمه خصوصی استفاده می کند. این شعبه همچنین دارای یک سالن 300 صندلی و اولین استودیوی تلویزیونی درون شاخه ای برای کانال خبر آسیا است. سالن اختصاصی برای

نام پروژه : DBS HQ, نام طراحان : Allen International, نام مشتری : allen international.

DBS HQ شعبه Hq Bank

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.