مجله طراحی
مجله طراحی
سالن مو

Taipei Eros

سالن مو سالن های مو بر اساس هندسه رنگ های سیاه ، سفید و خاکستری بنا شده است. حرکات مویی به جمع شدن موجودات مجسمه سازی ترجمه می شود. نقوش مثلثی مکعب های عملکردی و هواپیماها را از سقف تا کف از طریق اقدامات شمع بندی ، برش و خیاطی شکل می دهد. میله های نوری تعبیه شده در خطوط تقسیم ، به کمربندهای روشنایی متعددی کمک می کنند ، ضمن حل شرایط سقف پایین ، به عنوان نورپردازی تکمیلی عمل می کنند. آنها با انعکاس آینه بزرگ گسترش می یابند و می تابند و می توانند آزادانه بین هواپیماها و سه بعدی بچرخند.

نام پروژه : Taipei Eros, نام طراحان : Stephen Kuo, نام مشتری : Materiality Design.

Taipei Eros سالن مو

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.