مجله طراحی
مجله طراحی
نصب موضوع

Dancing Cubes

نصب موضوع این طرح با موضوع نمایش داده شده توسط ماژولها در تعامل است. این پایه موضوعی با مکانیزم خود بسط یافته برای اتصال شش یا بیشتر مکعب به یک واحد بزرگ مقیاس در سه جهت عمود طراحی شده است. پیکربندی فرم رایگان با شکاف باعث می شود ارتباط مشابه افراد رقصنده در هم تنیده باشد. چیدمان سوراخ های کوچک ساختاری را برای موضوع با قطعات خطی ایجاد می کند.

هویت شرکتی

film festival

هویت شرکتی "سینما ، آهوی" شعاری برای دومین دوره جشنواره فیلم اروپا در کوبا بود. این بخشی از مفهوم طراحی است که در سفر به عنوان روشی برای ارتباط فرهنگها مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح سفر یک کشتی دریایی را که از اروپا به هاوانا سفر می کند ، با فیلم ها بارگذاری می کند. طراحی دعوت نامه ها و بلیط های این جشنواره با الهام از گذرنامه ها و گذرگاه های شبانه روزی مورد استفاده مسافران امروز در سراسر جهان قرار گرفته است. ایده سفر از طریق فیلم ، مردم را به پذیرش و کنجکاوی نسبت به مبادلات فرهنگی تشویق می کند.

غذاهای میان وعده

Have Fun Duck Gift Box

غذاهای میان وعده جعبه هدیه "Have Fun Duck" جعبه هدیه ویژه جوانان است. این طرح با الهام از اسباب بازی ها ، بازی ها و فیلم ها به سبک پیکسل ، "شهر غذایی" را برای جوانان با تصاویر جالب و مفصل به تصویر می کشد. تصویر IP در خیابان های شهر ادغام خواهد شد و جوانان عاشق ورزش ، موسیقی ، هیپ هاپ و سایر فعالیت های تفریحی هستند. بازی های ورزشی سرگرم کننده را هنگام لذت بردن از غذا تجربه کنید ، یک سبک زندگی جوان ، سرگرم کننده و خوشحال را بیان کنید.

بسته بندی مواد غذایی

Kuniichi

بسته بندی مواد غذایی غذای سنتی ژاپنی Tsukudani در دنیا به خوبی شناخته نشده است. یک غذای خورش خوراکی مبتنی بر سس سویا که غذاهای مختلف غذاهای دریایی و زمین را با هم ترکیب می کند. بسته جدید شامل نه برچسب است که برای نوسازی الگوهای سنتی ژاپن و بیان خصوصیات مواد تشکیل شده است. لوگوی برند جدید با انتظار ادامه این سنت برای 100 سال آینده طراحی شده است.

عسل

Ecological Journey Gift Box

عسل طراحی جعبه هدیه عسل با الهام از "سفر زیست محیطی" Shennongjia با گیاهان وحشی فراوان و محیط زیست محیطی طبیعی خوب است. محافظت از محیط زیست محیطی محلی موضوع خلاق طراحی است. این طرح ، هنر نمایش عروسکی و سایه بان سنتی چینی را به نمایش می گذارد تا زیست محیط طبیعی طبیعی و پنج حیوان نادر و در معرض خطر طبقه اول را نشان دهد. کاغذ چمن و کاغذ چوب خشن از مواد بسته بندی استفاده می شود که بیانگر مفهوم طبیعت و حفاظت از محیط زیست است. جعبه بیرونی را می توان به عنوان یک صندوق ذخیره سازی نفیس برای استفاده مجدد استفاده کرد.

اینفوگرافیک با Gif متحرک

All In One Experience Consumption

اینفوگرافیک با Gif متحرک پروژه All In One Experience Consume یک اینفوگرافیک داده بزرگ است که اطلاعاتی از قبیل هدف ، نوع و میزان مصرف بازدید کنندگان از مراکز خرید پیچیده را نشان می دهد. مطالب اصلی از سه بینش نماینده مشتق شده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ تشکیل شده است و مطابق ترتیب اهمیت ، از بالا به پایین مرتب می شوند. گرافیک ها با استفاده از تکنیک های ایزومتریک انجام می شوند و با استفاده از رنگ نماینده هر موضوع گروه بندی می شوند.