مجله طراحی
مجله طراحی
فیلتر سیگار

X alarm

فیلتر سیگار زنگ هشدار X ، زنگ خطر برای افراد سیگاری است تا آنها را در هنگام انجام این کار متوجه کنند که با خودشان چه کاری انجام می دهند. این طرح نسل جدیدی از فیلترهای سیگار است. این طرح می تواند جایگزینی مناسب برای تبلیغات گران قیمت در برابر استعمال سیگار باشد و بیشتر از سایر تبلیغات منفی بر ذهن افراد سیگاری تأثیر می گذارد. از ساختار بسیار ساده ای برخوردار است ، فیلترها با یک جوهر نامرئی حک شده اند که سطح منفی طرح را شامل می شود. با هر پف طرح تر واضح تر به نظر می رسد ، بنابراین با هر پف خواهید دید که قلب شما تاریک تر شده و می دانید چه اتفاقی برای شما می افتد.

بسته بندی منیزیم

Kailani

بسته بندی منیزیم آثار آژانس آروم در هویت گرافیکی و خط هنری برای بسته بندی Kailani مبتنی بر طراحی حداقل و تمیز است. این مینیمالیسم با محصولی که تنها یک ماده تشکیل دهنده آن وجود دارد ، منیزیم است. تایپوگرافی انتخاب شده قوی و تایپ شده است. این هم قدرت منیزیم معدنی و هم قدرت محصول را توصیف می کند ، که باعث احیای نشاط و انرژی برای مصرف کنندگان می شود.

بطری شراب

Gabriel Meffre

بطری شراب عطر هویت گرافیکی را برای کاسه جمع کننده گابریل مفره ایجاد می کند که 80 سال از آن را جشن می گیرد. ما روی یک طراحی مشخص از دهه 30 کار کردیم ، که به صورت گرافیکی توسط یک زن با یک لیوان شراب نماد شد. صفحات رنگی مورد استفاده با مهر و موم کردن فویل داغ و برجسته برای برجسته کردن سمت جمع از مجموعه برجسته شده است.

بسته بندی مواد غذایی

Chips BCBG

بسته بندی مواد غذایی چالش برای تحقق بسته های تراشه از نام تجاری BCBG در انجام یک سری بسته بندی با کفایت با علامت تجاری جهان بود. بسته بندی ها باید حداقل و مدرن باشد ، در حالی که این برخورد هنری از ترد و آن طرف دلپذیر و دلسوز را دارد که شخصیت های ترسیم شده با قلم را به ارمغان می آورد. گشنیز یک لحظه قانع کننده است که باید روی بسته بندی احساس شود.

نصب دسک تاپ

Wood Storm

نصب دسک تاپ Wood Storm یک نصب دسک تاپ برای لذت بردن از بینایی است. تلاطم جریان هوا توسط یک پرده چوب درست می شود ، همانطور که توسط چراغ های ریخته شده از پایین برای جهانی بدون گرانش تقویت می شود. نصب مانند یک حلقه پویا بی پایان رفتار می کند. این خط چشم انداز اطراف خود را راهنمایی می کند تا به دنبال نقطه آغاز یا پایان باشد زیرا مخاطبان در واقع با طوفان می رقصند.

نصب های تعاملی

Falling Water

نصب های تعاملی Falling Water مجموعه ای از تأسیسات تعاملی است که به کاربران امکان تغییر مسیر در اطراف یک مکعب یا مکعب را می دهد. ترکیبی از مکعب ها و جریان مهره ای تضاد جسم استاتیک و جریان آب پویا را نشان می دهد. این جریان را می توان کشید تا دانه ها در حال گردش باشند یا فقط به عنوان صحنه ای از آب منجمد روی میز قرار بگیرند. مهره ها همچنین به عنوان آرزوهایی که مردم هر روز می کنند در نظر گرفته می شوند. آرزوها باید مثل آبشار زنجیر شده و در حال اجرا باشند.