مجله طراحی
مجله طراحی
نصب فریم

Missing Julie

نصب فریم این طرح نصب فریم و رابط بین داخل و خارج از خانه یا چراغ و سایه را نشان می دهد. این در حالی است که افراد به دنبال یک قاب هستند و منتظر بازگشت فرد هستند. انواع و اندازه های مختلف کره های شیشه ای به عنوان نمادی از آرزوها و اشک استفاده می شود تا دلالت بر احساسی داشته باشد که ممکن است در داخل پنهان شود. قاب و جعبه های فلزی مرز احساسات را تعیین می کنند. احساسی که توسط شخص ایجاد می شود می تواند متفاوت از نحوه درک آن درست مانند تصاویر در حوزه های وارونه باشد.

گل ایستاده

Eyes

گل ایستاده چشم ها یک غرفه گل برای همه موارد است. بدن بیضی شکل از جنس چشمان انسانی است که همیشه در طبیعت مادر به دنبال چیزهای شگفت انگیز است و دارای دهانه های نامنظم است. موضع مانند یک فیلسوف رفتار می کند. این زیبایی طبیعی را گرامی می دارد و تمام دنیا را برای شما قبل یا بعد از روشن کردن آن نشان می دهد.

غرفه نمایشگر تعاملی رومیزی

Ubiquitous Stand

غرفه نمایشگر تعاملی رومیزی این پایه رومیزی همه کاره برای تعامل با افراد در رویاهای روز طراحی شده است. سوراخها با گلها ، شلوارها یا موضوعاتی که از جهت گیریهای مختلف به الگوی آن جذب می شوند ، چیده شده و افزودنی می شوند. سطح کروم در موضوعات نمایش داده شده بازتاب یافته و تغییر می کند و افراد با آن در تعامل هستند.

ماسک

Billy Julie

ماسک این طرح از میکرو بیان الهام گرفته شده است. طراح بیلی و جولی را برای دو نوع شخصیت چندگانه انتخاب می کند. عناصر پیچیده با تنظیم پارامتری جهت گیری های هندسه نردبان مانند ، بر اساس یک منحنی درهم تنیده با پارتیشن ها ایجاد می شوند. این ماسک به عنوان واسط و مترجم ، این امکان را ایجاد می کند که افراد وجدان شخصی خود را بررسی کنند.

دستیار آرایش

Eyelash Stand

دستیار آرایش در این طرح استعاره مژه مورد بررسی قرار گرفته است. این طراح معتقد است که مژه زدن تعقیب یک انتظار شخصی است. او یک پایه مژه را به عنوان نمادی از زندگی یا یک مرحله کوچک از عملکرد ایجاد می کند. این پایه با تنظیم موها به طور موقت قبل یا بعد از استفاده ، نماد تعهد یادآور در صبح یا قبل از خواب است. پایه مژه روشی برای به خاطر سپردن آنچه چیزهای بی اهمیت در ماجراجویی روزانه شخصی بوده است.

نصب موضوع

Dancing Cubes

نصب موضوع این طرح با موضوع نمایش داده شده توسط ماژولها در تعامل است. این پایه موضوعی با مکانیزم خود بسط یافته برای اتصال شش یا بیشتر مکعب به یک واحد بزرگ مقیاس در سه جهت عمود طراحی شده است. پیکربندی فرم رایگان با شکاف باعث می شود ارتباط مشابه افراد رقصنده در هم تنیده باشد. چیدمان سوراخ های کوچک ساختاری را برای موضوع با قطعات خطی ایجاد می کند.