مجله طراحی
مجله طراحی
مجسمه نور کریستال

Grain and Fire Portal

مجسمه نور کریستال این مجسمه نوری آلی که از چوب و بلور کوارتز ساخته شده است ، از چوب ذخیره شده پایدار و از ذخایر ذخیره شده چوب چوب ساج پیر استفاده می کند. برای چندین دهه که در معرض آفتاب ، باد و باران قرار گرفته است ، چوب به صورت دستی ، ماسه زدن ، سوزانده شده و درون یک ظرف برای نگه داشتن روشنایی LED و استفاده از کریستال های کوارتز به عنوان پراکندگی طبیعی به پایان می رسد. بلورهای کوارتز بدون تغییر طبیعی 100٪ در هر مجسمه استفاده می شوند و تقریباً 280 میلیون سال قدمت دارند. انواع تکنیک های تکمیل چوب از جمله روش Shou Sugi Ban در استفاده از آتش برای حفظ و رنگ متضاد استفاده می شود.

برنامه تلفن همراه

DeafUP

برنامه تلفن همراه DeafUP اهمیت آموزش و تجربه حرفه ای را برای جامعه ناشنوایان در اروپای شرقی برانگیخته است. آنها محیطی را ایجاد می کنند که متخصصان شنوایی و دانش آموزان ناشنوا بتوانند در آن ملاقات و همکاری کنند. همکاری با یکدیگر روشی طبیعی برای توانمندسازی و ایجاد انگیزه در ناشنوایان برای فعال تر شدن ، افزایش استعدادهای خود ، یادگیری مهارت های جدید ، ایجاد تفاوت خواهد بود.

وب سایت

Tailor Made Fragrance

وب سایت Tailor Made Fragrance از تجربه یک شرکت ایتالیایی متخصص در زمینه ساخت و تولید بسته بندی اولیه برای بخش های عطر ، مراقبت از پوست ، آرایشی و رنگی و عطر خانگی متولد شد. نقش Webgriffe پشتیبانی از استراتژی تجاری مشتری با طراحی راه حلی بود که به نفع آگاهی از برند باشد و راه اندازی واحد جدید تجاری که با تمرکز بر کاربران امکان ایجاد عطر بی نظیر و کاملاً سفارشی خود را فراهم می کند ، قدمهای فرایندی از روند گسترده رشد صنعتی و تقسیم پیشنهاد B2B.

برچسب آبجو

Carnetel

برچسب آبجو طراحی برچسب آبجو به سبک آرت نوو. برچسب آبجو همچنین حاوی جزئیات بسیاری در مورد روند تولید دم است. این طرح همچنین روی دو بطری متفاوت متناسب است. این کار با چاپ ساده بر روی صفحه نمایش 100 درصد و اندازه 70 درصد قابل انجام است. این برچسب به یک دیتابیس متصل است و تضمین می کند که هر بطری یک شماره پر کننده منحصر به فرد را دریافت می کند.

هویت برند

BlackDrop

هویت برند این یک استراتژی برند شخصی و پروژه هویت است. BlackDrop زنجیره ای از فروشگاه ها و مارک تجاری است که قهوه را می فروشد و توزیع می کند. BlackDrop یک پروژه شخصی است که در ابتدا برای تنظیم لحن و جهت خلاقیت برای تجارت شخصی خلاقانه ساخته شده است. این شناسه برند با هدف قرار دادن Aleks به عنوان مشاور برند معتبر در جامعه استارتاپ ایجاد شده است. BlackDrop مخفف یک برند نوپا و شفاف ، معاصر و شفاف است که هدف آن تبدیل شدن به یک مارک بی انتها ، قابل تشخیص و پیشرو در صنعت است.

سری عکاسی

U15

سری عکاسی پروژه هنرمندان از ویژگی های ساختمان U15 برای ایجاد ارتباط با عناصر طبیعی موجود در تخیل جمعی بهره می برد. با بهره گیری از ساختار ساختمان و بخش هایی از آن ، به عنوان رنگ ها و اشکال آن ، آنها سعی می کنند مکان هایی با مشخصات بیشتر مانند جنگل سنگ چینی ، برج شیطان آمریکایی را به عنوان نمادهای طبیعی عمومی مانند آبشارها ، رودخانه ها و دامنه های سنگی بیرون بریزند. برای اعطای تعبیر متفاوت در هر تصویر ، هنرمندان با استفاده از زوایا و دیدگاههای مختلف ، ساختمان را با رویکرد حداقلی کاوش می کنند.