مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز فروش

Feiliyundi

مرکز فروش یک کار طراحی خوب ، احساسات مردم را برانگیخته است. طراح از حافظه به سبک سنتی پرش می کند و تجربه جدیدی را در ساختار فضایی باشکوه و آینده نگر نشان می دهد. سالن تجربه ای زیست محیطی همهجانبه از طریق قرار دادن دقیق نصب های هنری ، حرکت واضح از فضا و سطح تزئینی که با مواد و رنگ های سنگفرش شده ساخته شده است. حضور در آن نه تنها بازگشت به طبیعت بلکه سفر مفید نیز خواهد بود.

مرکز فروش

HuiSheng Lanhai

مرکز فروش با مضمون اقیانوس طراحی صحنه ، روح فضا را به پایان برسانید ، با مربع پیکسل به عنوان عنصر ارتباط تصویری ، به کودکان در بازی اجازه دهید تا کشف یادگیری و رشد را کشف کنند و به هسته اصلی این پرونده تبدیل شوند ، موقعیت یابی فضای آزاد ارائه می دهد. اثر خیالی آموزش در سرگرمی. از فرم ، مقیاس ، امکانات رنگ ، ساختار گرفته تا تجربه حسی روانشناختی ، هنگامی که همه عناصر در یکپارچه سازی و برخورد قرار بگیرند ، مفهوم فضا ادامه می یابد و غنی می شود.

مرکز فروش

Ad Jinli

مرکز فروش این پروژه ساختمانهای قدیمی را در طرح شهری نوسازی کرده و به مأموریت کاربردی جدید ساختمانها می پردازد تا شرایط جدید عملکردی را برآورده سازد. طراحان سعی می کنند تا مردم را به سمت پذیرش سبک مدرن در شهر چهار لایه از تبدیل ساختمان به طراحی دکوراسیون داخلی سوق دهند تا از صحت اجرای پروژه اطمینان حاصل شود.

دفتر

Phuket VIP Mercury

دفتر بر اساس موضوع باز بودن و اکتشافات عمیق برند ، به کاوش در این طرح پرداخته و یکپارچگی بصری از قابلیت بصری و داستان برند را با سیاره به عنوان عنصر اصلی خلاق ایجاد کرده است. این طرح با سه تفکر تصویری جدید سه مشکل زیر را حل کرد: تعادل باز بودن فضا و کارکردها. تقسیم و ترکیب مناطق کاربردی فضا. منظم و تغییر سبک ابتدایی فضایی.

نمایشگاه

LuYu

نمایشگاه هنر بر زندگی تأثیر می گذارد و زندگی بازتاب و تفسیر عمیقی از هنر به همراه دارد. فاصله بین هنر و زندگی ممکن است در رفت و آمد روزانه باشد. اگر هر وعده غذایی را با دقت بخورید ، می توانید زندگی خود را به هنر تبدیل کنید. آفرینش طراح نیز هنر است که با اندیشه های خودش تولید می شود. تکنیک ها ابزار هستند و عبارات نتیجه هستند. فقط با افکار کارهای واقعاً خوبی انجام می شود.

لابی و سالن ساختمانی

Light Music

لابی و سالن ساختمانی برای لایت موزیک ، یک لابی مسکونی و طراحی سالن ، آرمان گراهام و آرون یاسین از استودیوی A + A مستقر در شهر نیویورک می خواستند این فضا را به محله پویا آدامز مورگان در واشنگتن دی سی ، جایی که صحنه زندگی و موسیقی شبانه است ، از جاز وصل کنید. برای رفتن به پانک راک و الکترونیک همیشه اصلی بوده اند. این الهام خلاق آنهاست. نتیجه یک فضای منحصر به فرد است که ترکیبی از روش های ساخت دیجیتال لبه با تکنیک های سنتی artisanal برای ایجاد یک دنیای همهجانبه با پالس و ریتم خود است که ادای احترام به موسیقی اصلی پر جنب و جوش DC می کند.