مجله طراحی
مجله طراحی
رستوران

George

رستوران مفهوم جورج "ناهار خوری است که به همراه خاطرات مشتری طراحی شده است." & quot؛ این مکان جایی است که می توانید به طور اتفاقی از وقایع روزمره لذت ببرید ، از جمله مهمانی های غذا و آشامیدنی ، گرامی داشتن فرهنگ و تاریخ آمریکایی معماری مدرن در هنگام زندگی مشتری در نیویورک. بنابراین ، این رستوران ، به طور کلی ، در تصویری از رستوران میراث در نیویورک ساخته شده است ، ساختمانهای اضافی ساخته شده اند که کم و بیش ، احساس پیشینه تاریخی را نشان می دهند. این است که مفهوم ذکر شده در بالا را گنجانیده و ما موفق شده ایم از پتانسیل های این ساختمان حداکثر استفاده را ببریم.

طراحی داخلی

CRONUS

طراحی داخلی این سالن نوار اعضا اهداف مدیرانی را که مایل به گذراندن شب های شیک شهری هستند ، هدف قرار می دهد. ناگفته نماند که شما برای کسانی که می خواهند عضو شوید و مایل به استفاده از این نوار هستید ، چیز خاصی و خارق العاده ای احساس خواهید کرد. علاوه بر این ، پس از شروع کار در اینجا ، قابلیت استفاده و راحتی اهمیت زیادی به فرم عملیات خواهد داد. شما ممکن است این دو جنبه را که در بالا ذکر شد کاملاً عجیب و غریب بدانید ، و فقط لمس درست ، چالش ما بود. در واقع ، این "دو جنبه" کلمه کلیدی برای طراحی این سالن بار بود.

رستوران کتلت ژاپنی

Saboten Beijing the 1st

رستوران کتلت ژاپنی این یک رستوران زنجیره ای رستوران ژاپنی به نام "Saboten" است ، اولین رستوران پرچمدار در چین. تغییر شکل سنت و بومی سازی مناسب برای دستیابی آسان تر فرهنگ ژاپنی توسط کشورهای خارجی ضروری است. در اینجا ، با دیدن چشم اندازهای زنجیره ای رستوران ها ، ما طرح هایی را تهیه کردیم که هنگام گسترش به چین و همچنین در خارج از کشور ، به کتابچه های راهنمای مفیدی تبدیل می شوند. سپس ، یکی از چالش های ما درک درست از "تصاویر ژاپنی" که خارجی ها ترجیح می دهند ، بود. ما بیشتر روی "ژاپن سنتی" متمرکز شدیم. ما در تلاشیم تا چطور آن را گنجانیم.

طراحی داخلی دانشگاه

TED University

طراحی داخلی دانشگاه فضاهای دانشگاه TED طراحی شده با یک مفهوم طراحی مدرن منعکس کننده پیشرو و معاصر مؤسسه TED است. مواد مدرن و اولیه با زیرساخت های فناوری و روشنایی ترکیب می شوند. در این مرحله ، کنوانسیون های فضایی که قبلاً تجربه نشده اند ، گذاشته شده است. نوع جدیدی از چشم انداز برای فضاهای دانشگاه ایجاد می شود.

طراحی داخلی فضای اداری

Infibond

طراحی داخلی فضای اداری استودیوی طراحی Shirli Zamir دفتر جدید Infibond را در تل آویو طراحی کرد. پس از تحقیقات در مورد محصول شرکت ، این ایده ایجاد یک فضای کاری بود که در مورد مرز نازک سؤال کند که واقعیت را با تخیل ، مغز انسان و فناوری متفاوت می کند و می داند که چگونه این همه ارتباط دارند. استودیو به دنبال دوزهای صحیح استفاده از هر دو جلد ، خط و خلأ است که فضا را تعریف می کند. برنامه اداری شامل اتاق های مدیر ، اتاق های جلسات ، سالن های رسمی ، کافه تریا و غرفه روباز ، اتاق های غرفه تلفن بسته و فضای باز کار می باشد.

طراحی معماری مهمانخانه

Barn by a River

طراحی معماری مهمانخانه پروژه "Barn by a River" با ایجاد مشكل زیست محیطی ، چالش ایجاد فضای مسكونی را برآورده می كند و راه حل محلی خاص معماری و مسئله تأثیرگذاری منظر را پیشنهاد می كند. معماری سنتی خانه به زهد و اشکال آن کشیده می شود. زونا از سقف و دیوارهای شاسی سبز ، ساختمان را در چمن و بوته های مناظر ساخته شده از انسان پنهان می کند. پشت دیوار شیشه ای ، کنار رودخانه صخره ای مشاهده می شود.