مجله طراحی
مجله طراحی
سری مبلمان

Sama

سری مبلمان ساما یک سری مبلمان معتبر است که از طریق فرم های حداقل ، کاربردی و جلوه بصری قوی ، قابلیت ، تجربه احساسی و منحصر به فرد را فراهم می کند. الهام فرهنگی که از شعر لباس های چرخشی پوشیده شده در مراسم سماع گرفته شده است ، در طراحی آن از طریق بازی هندسه مخروطی و تکنیک های خمش فلز تفسیر می شود. وضعیت مجسمه سازی مجموعه با سادگی در مواد ، فرم ها و تکنیک های تولید ترکیب شده است تا عملکردی & amp؛ مزایای زیبایی شناسی. نتیجه یک سری مبلمان مدرن است که فضای خاصی را به فضای زندگی ارائه می دهد.

نام پروژه : Sama, نام طراحان : Fulden Topaloglu, نام مشتری : Studio Kali.

Sama سری مبلمان

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.