مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ کار

Pluto

لامپ کار پلوتو تمرکز خود را به طور کامل بر روی سبک نگه می دارد. استوانه جمع و جور ، آیرودینامیکی آن توسط یک دسته ظریف که روی یک پایه سه پایه زاویه دار قرار گرفته است ، چرخانده می شود و موقعیت با نور نرم اما متمرکز شده را با دقت بیشتری آسان می کند. شکل آن از تلسکوپها الهام گرفته شده است ، اما در عوض به جای ستاره ها به دنبال تمرکز روی زمین است. با استفاده از چاپ سه بعدی با استفاده از پلاستیک های مبتنی بر ذرت ، این محصول منحصر به فرد است ، نه تنها برای استفاده از چاپگرهای سه بعدی به روشی صنعتی ، بلکه سازگار با محیط زیست.

نام پروژه : Pluto, نام طراحان : Heitor Lobo Campos, نام مشتری : Gantri.

Pluto لامپ کار

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.