مجله طراحی
مجله طراحی
رستوران

Thankusir Neverland

رستوران مساحت کل پروژه بسیار بزرگ است ، هزینه برق و تبدیل آب و تهویه مطبوع زیاد است ، و همچنین سایر سخت افزارها و تجهیزات آشپزخانه ، بنابراین بودجه موجود در دکوراسیون فضای داخلی کاملاً محدود است ، بنابراین طراحان " زیبایی طبیعت خود ساختمان & quot ؛، که باعث تعجب بزرگی می شود. سقف با نصب چراغ های آسمان با ابعاد مختلف در بالا اصلاح شده است. در طول روز ، خورشید از طریق نورهای آسمان می درخشد ، طبیعت را ایجاد می کند و جلوه نور را هماهنگ می کند.

نام پروژه : Thankusir Neverland, نام طراحان : Bo Zhou, نام مشتری : Jingle Design.

Thankusir Neverland رستوران

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.