مجله طراحی
مجله طراحی
میز چند منظوره

Bean Series 2

میز چند منظوره این جدول توسط طراحان اصل Bean Buro ، Kenny Kinugasa-Tsui و Lorene Faure طراحی شده است. این پروژه با الهام از شکل های تند و تیز از Curves فرانسه و اره منبت کاری اره مویی پازل ساخته شده است و به عنوان قطعه اصلی در یک اتاق کنفرانس اداری فعالیت می کند. شکل کلی پر از کلاه گیس است که یک عزیمت چشمگیر از میز کنفرانس رسمی رسمی شرکت است. سه بخش از جدول را می توان در شکل های مختلف مختلف تنظیم کرد تا ترتیب صندلی ها متفاوت باشد. وضعیت مداوم تغییر ، فضای بازیگوش را برای دفتر خلاق ایجاد می کند.

نام پروژه : Bean Series 2, نام طراحان : Bean Buro, نام مشتری : Cheil .

Bean Series 2 میز چند منظوره

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.