مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان حمام

Sott'Aqua Marino

مبلمان حمام مجموعه Sott'Aqua Marino با جزئیات خلاقانه خود از دنیای زیر آب به حمام ها ، با استفاده از طیف گسترده ای از گزینه های مدولاسیون در دسترس ، لوکس طراحی حمام خود را ارائه می دهد. Sott'Aqua Marino قادر است یک روش طراحی منحصر به فرد را برای همه ارائه دهد حمام با انعطاف پذیری آن برای استفاده از کابینت های سینک یک یا دوتایی. آینه گرد که به آویز به دیوار نصب شده است ، سیستم روشنایی را نیز پنهان کرده است. عثمانی سینه سرو روی چرخ ها نیز به عنوان یک سبد لباسشویی عمل می کند.

نام پروژه : Sott'Aqua Marino, نام طراحان : Isvea Eurasia, نام مشتری : ISVEA.

Sott'Aqua Marino مبلمان حمام

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.