مجله طراحی
مجله طراحی
فروشگاه رسمی ، خرده فروشی

Real Madrid Official Store

فروشگاه رسمی ، خرده فروشی مفهوم طراحی فروشگاه براساس تجربه‌ای در سانتیاگو برنابئو استوار است که بر تجربه خرید و ایجاد احساس متمرکز است. این مفهومی است که همزمان با افتخار ، ستایش و جاودانگی این باشگاه ، اظهار می دارد که دستاوردها نتیجه استعداد ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، فداکاری و اراده بوده است. این پروژه شامل طراحی مفهوم و پیاده سازی تجاری ، برندسازی ، بسته بندی ، خط گرافیکی و طراحی مبلمان صنعتی است.

نام پروژه : Real Madrid Official Store, نام طراحان : sanzpont [arquitectura], نام مشتری : sanzpont [arquitectura].

Real Madrid Official Store فروشگاه رسمی ، خرده فروشی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.