مجله طراحی
مجله طراحی
فروشگاه خرده فروشی با تکنولوژی بالا

Cyfer

فروشگاه خرده فروشی با تکنولوژی بالا فضای داخلی خرده فروشی در آینده مانند گذشته باید به شکلی طراحی شود که تجربه خرید لذت بخش و متناسب با نوع کالای فروخته شده را فراهم کند. سایفر یک فروشگاه خرده فروشی سلام فن آوری است که با کد QR طراحی شده است. در طبیعت مینیمالیستی عناصر طراحی داخلی و خارجی برای ایجاد محیطی روان و روان تأکید می کنند که بر قدرت محصول مورد انتظار در آینده تأکید می کند در حالی که ادراک بدون انسداد مانع های بی ربط باعث افزایش سطح لذت و افزایش میل به تعامل با محصولات می شود.

نام پروژه : Cyfer, نام طراحان : Dalia Sadany, نام مشتری : Dezines Dalia Sadany Creations.

Cyfer فروشگاه خرده فروشی با تکنولوژی بالا

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.