مجله طراحی
مجله طراحی
تقویم

17th goo Calendar “12 Pockets 2014”

تقویم تقویم تبلیغاتی سایت پورتال ، goo (http://www.goo.ne.jp) یک تقویم کاربردی با ورق برای هر ماه است که به جیب تبدیل می شود و به شما امکان می دهد کارت های ویزیت ، یادداشت ها و رسید خود را نگه دارید و مدیریت کنید. . موضوع Red String برای پیوند بین goo و کاربران آن است. در حقیقت هر دو انتهای جیب توسط بخیه های قرمز رنگ که برجسته طراحی می باشد ، نگه داشته شده اند. تقویم به شکلی دلپذیر و بیانگر ، درست برای سال 2014 است.

نام پروژه : 17th goo Calendar “12 Pockets 2014”, نام طراحان : Katsumi Tamura, نام مشتری : NTT Resonant Inc..

17th goo Calendar “12 Pockets 2014” تقویم

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.