مجله طراحی
مجله طراحی
پارکینگ دوچرخه تحول آمیز

Smartstreets-Cyclepark™

پارکینگ دوچرخه تحول آمیز Smartstreets-Cyclepark یک پارکینگ دوچرخه متنوع و کارآمد برای دوچرخه است که در عرض چند دقیقه امکان بهبود سریع امکانات پارکینگ دوچرخه در مناطق شهری را بدون اضافه شدن درهم و برهم در صحنه خیابان فراهم می کند. این تجهیزات به کاهش سرقت دوچرخه کمک می کند و حتی در باریک ترین خیابان ها نیز نصب می شود و ارزش جدیدی را از زیرساخت های موجود رها می کند. ساخته شده از فولاد ضد زنگ تجهیزات می توانند با هماهنگی و مارک رنگ RAL برای مقامات محلی یا حامیان مالی ارائه شوند. همچنین می تواند برای شناسایی مسیرهای چرخه مورد استفاده قرار گیرد. می توان آنرا پیکربندی کرد تا متناسب با هر اندازه یا سبکی از ستون باشد.

نام پروژه : Smartstreets-Cyclepark™, نام طراحان : SMARTSTREETS LTD, نام مشتری : Cities, Councils and Municipalities.

Smartstreets-Cyclepark™ پارکینگ دوچرخه تحول آمیز

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.