مجله طراحی
مجله طراحی
خانه شراب

Crombe 3.0

خانه شراب هدف از فروشگاه شراب شراب Crombé این بود که مشتریان یک شیوه خرید کاملاً جدید را تجربه کنند. ایده اصلی این بود که از نگاه و احساس یک انبار شروع کنیم ، که متعاقباً ما به آن نور و ظرافت اضافه کردیم. حتی اگر شراب ها در بسته بندی اصلی آنها ارائه می شود ، خطوط تمیز فریم های فلزی هنوز هم از آشنایی و دیدگاه اطمینان می کنند. هر بطری به صورت یکسان در داخل قاب آویزان می شود که sommelier به آنها خدمت می کند. در هر قفل ، مشتریان می توانند با خیال راحت تا 30 بطری را ذخیره کنند.

نام پروژه : Crombe 3.0, نام طراحان : Five Am, نام مشتری : FIVE AM.

Crombe 3.0 خانه شراب

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.