مجله طراحی
مجله طراحی
پارچه لمسی

Textile Braille

پارچه لمسی نساجی جهانی ژاکارد صنعتی به عنوان مترجم برای افراد نابینا فکر می کند. این پارچه را افرادی با دید خوب می توانند بخوانند و برای آنها در نظر گرفته شده است تا به نابینایانی که شروع به از بین رفتن یا مشکلات بینایی می کنند ، کمک کند. به منظور یادگیری سیستم بریل با یک ماده دوستانه و مشترک: پارچه. این شامل الفبای ، اعداد و علائم نگارشی است. هیچ رنگی اضافه نشده است. این محصول در مقیاس خاکستری به عنوان یک اصل بدون درک نور است. این پروژه با معنای اجتماعی است و فراتر از منسوجات تجاری است.

نام پروژه : Textile Braille, نام طراحان : Cristina Orozco Cuevas, نام مشتری : Cristina Orozco Cuevas.

Textile Braille پارچه لمسی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.