مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز سلامتی

Yoga Center

مرکز سلامتی مرکز یوگا واقع در شلوغ ترین منطقه شهر کویت ، تلاش برای احیای طبقه زیرزمین برج جاسم است. محل اجرای این پروژه غیرقابل توصیف بود. با این حال این تلاش برای خدمت به زنان هم در محدوده شهر و هم از مناطق مسکونی اطراف بود. منطقه پذیرش در مرکز با قفل ها و منطقه اداری در هم تنیده است و امکان گردش روان اعضا را فراهم می کند. سپس منطقه قفل با منطقه شستشوی پا که سیگنال "منطقه آزاد کفش" را ترسیم می کند. از آن به بعد راهرو و اتاق مطالعه است که به سه اتاق یوگا منتهی می شود.

نام پروژه : Yoga Center , نام طراحان : Rashed Alfoudari, نام مشتری : The Yoga Center .

Yoga Center  مرکز سلامتی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.