مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز سلامتی

Yoga Center

مرکز سلامتی مرکز یوگا واقع در شلوغ ترین منطقه شهر کویت ، تلاش برای احیای طبقه زیرزمین برج جاسم است. محل اجرای این پروژه غیرقابل توصیف بود. با این حال این تلاش برای خدمت به زنان هم در محدوده شهر و هم از مناطق مسکونی اطراف بود. منطقه پذیرش در مرکز با قفل ها و منطقه اداری در هم تنیده است و امکان گردش روان اعضا را فراهم می کند. سپس منطقه قفل با منطقه شستشوی پا که سیگنال "منطقه آزاد کفش" را ترسیم می کند. از آن به بعد راهرو و اتاق مطالعه است که به سه اتاق یوگا منتهی می شود.

نام پروژه : Yoga Center , نام طراحان : Rashed Alfoudari, نام مشتری : The Yoga Center .

Yoga Center  مرکز سلامتی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.