مجله طراحی
مجله طراحی
نیمکت خیابان

Ola

نیمکت خیابان این نیمکت که به دنبال استراتژی های طراحی بوم طراحی شده است ، مبلمان خیابان را به سطح جدیدی می برد. به طور مساوی در خانه در محیط شهری یا محیط طبیعی ، خطوط سیال گزینه های مختلف صندلی را در یک نیمکت ایجاد می کنند. مواد استفاده شده از آلومینیوم برای پایه بازیافت می شوند و از جنس استیل برای صندلی انتخاب می شوند که به دلیل خاصیت قابل بازیافت و دوام آنها انتخاب می شوند. دارای یک پوشش پودری روشن و مقاوم با پوشش پایدار ایده آل برای استفاده در فضای باز در تمام Weathers است. طراحی در مکزیکو سیتی توسط دانیل اولورا ، هیروشی ایکناگا ، آلیس پگمن و کریم توسکا.

نام پروژه : Ola, نام طراحان : Diseno Neko, نام مشتری : Diseño Neko S.A. de C.V..

Ola نیمکت خیابان

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.