مجله طراحی
مجله طراحی
نیمکت خیابان

Ola

نیمکت خیابان این نیمکت که به دنبال استراتژی های طراحی بوم طراحی شده است ، مبلمان خیابان را به سطح جدیدی می برد. به طور مساوی در خانه در محیط شهری یا محیط طبیعی ، خطوط سیال گزینه های مختلف صندلی را در یک نیمکت ایجاد می کنند. مواد استفاده شده از آلومینیوم برای پایه بازیافت می شوند و از جنس استیل برای صندلی انتخاب می شوند که به دلیل خاصیت قابل بازیافت و دوام آنها انتخاب می شوند. دارای یک پوشش پودری روشن و مقاوم با پوشش پایدار ایده آل برای استفاده در فضای باز در تمام Weathers است. طراحی در مکزیکو سیتی توسط دانیل اولورا ، هیروشی ایکناگا ، آلیس پگمن و کریم توسکا.

نام پروژه : Ola, نام طراحان : Diseno Neko, نام مشتری : Diseño Neko S.A. de C.V..

Ola نیمکت خیابان

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.