مجله طراحی
مجله طراحی
نیمکت خیابان

Ola

نیمکت خیابان این نیمکت که به دنبال استراتژی های طراحی بوم طراحی شده است ، مبلمان خیابان را به سطح جدیدی می برد. به طور مساوی در خانه در محیط شهری یا محیط طبیعی ، خطوط سیال گزینه های مختلف صندلی را در یک نیمکت ایجاد می کنند. مواد استفاده شده از آلومینیوم برای پایه بازیافت می شوند و از جنس استیل برای صندلی انتخاب می شوند که به دلیل خاصیت قابل بازیافت و دوام آنها انتخاب می شوند. دارای یک پوشش پودری روشن و مقاوم با پوشش پایدار ایده آل برای استفاده در فضای باز در تمام Weathers است. طراحی در مکزیکو سیتی توسط دانیل اولورا ، هیروشی ایکناگا ، آلیس پگمن و کریم توسکا.

نام پروژه : Ola, نام طراحان : Diseno Neko, نام مشتری : Diseño Neko S.A. de C.V..

Ola نیمکت خیابان

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.