مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی سنگی

xifix2base rocking-chair-one

صندلی سنگی طراحی صندلی گهواره ای بر اساس حداقل فیزیک و مواد مورد نیاز - که توسط یک لوله بی پایان تحقق می یابد - ساخته شده است. ثبات با فرم حلقه حاصل می شود. ساخت و سازهای دیگر لازم نیست. صندلی فقط گوشه های منحنی ندارد - منحنی های هماهنگ. این یک صندلی سنگفرش باریک و دنج است - بدون تزئینات و ساخت های اضافی. او برای مناطق آرامش بخش مانند اتاق های زندگی در نظر گرفته شده است. ساخت حداقل یک لوله بلافاصله قابل مشاهده است.

نام پروژه : xifix2base rocking-chair-one, نام طراحان : Juergen Josef Goetzmann, نام مشتری : Creativbuero.

xifix2base rocking-chair-one صندلی سنگی

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.