مجله طراحی
مجله طراحی
دستبند

Fred

دستبند دستبند و النگو انواع مختلفی وجود دارد: طراحان ، طلایی ، پلاستیکی ، ارزان و گران قیمت ... اما زیبا به همان اندازه که هستند ، همه آنها همیشه دستبندهای ساده و تنها هستند. فرد چیز دیگری است. این دکمه های دکمه ای در سادگی خود بیگانگان دوران قدیم را زنده می کنند ، اما مدرن هستند. آنها را می توان بر روی دستهای لخت و همچنین پیراهن ابریشمی یا ژاکت سیاه پوشید ، و همیشه به شخص لباسی که می پوشید لمس کلاس می کند. این دستبندها بی نظیر هستند زیرا به صورت جفت در می آیند. آنها بسیار سبک هستند که پوشیدن آنها را ناخوشایند می کند. با پوشیدن آنها ، به زودی متوجه می شوید!

نام پروژه : Fred, نام طراحان : Diana Sokolic, نام مشتری : .

Fred دستبند

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.