مجله طراحی
مجله طراحی
مانیتور هدفون در گوش

ZTONE

مانیتور هدفون در گوش این گوشی به عنوان لوازم جانبی سبک زندگی با مفهوم جواهرات همراه است. این شامل یک اختراع در نوک گوش معلق است که بدن به کاسه گوش شکل می گیرد. نوک گوش انعطاف پذیر بالدار ، با پشتیبانی از خط الراس گوش ، ثبات داخل گوش را بهبود می بخشد. این اختراع برای افزایش حداکثر انعطاف پذیری توسط سیلیکون ساخته شده است. بخش سر قارچ به گونه ای طراحی شده است که درون کانال گوش قرار می گیرد ، بنابراین بهترین مهر و موم را از سر و صدای خارجی فراهم می کند. این یک راه حل اقتصادی در جایگزینی مانیتور سفارشی هزینه حق بیمه ارائه می دهد ، اما دقیق ترین تولید مثل صوتی را ارائه می دهد.

نام پروژه : ZTONE, نام طراحان : IMEGO Infinity LLC, نام مشتری : I-MEGO.

ZTONE مانیتور هدفون در گوش

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.