مجله طراحی
مجله طراحی
مفهوم معماری شرکتی

ajando Next Level C R M

مفهوم معماری شرکتی ajando Loft Concept: اطلاعات ماده اصلی جهان ما هستند. یک شیروانی بسیار غیرمعمول در منطقه بندر مانهایم در آلمان ایجاد شده است. تیم کامل آژاندو از ژانویه سال 2013 زندگی می کند و در آنجا کار خواهد کرد. معمار پیتر استاسک و دفتر معماری زیرپوش واقع در کارلسروهه در پشت ایده معماری شرکت های بزرگ انبار هستند. این الهام گرفته از فیزیک کوانتومی ویلر ، معماری ژوزف م. هافمن و البته تخصص اطلاعات آژاندو بود: "اطلاعات باعث می شود جهان به دور خود بپیوندد". متن توسط خبرنگار رایگان ایلونا کوگلین

نام پروژه : ajando Next Level C R M, نام طراحان : Peter Stasek, نام مشتری : ajando Next Level CRM.

ajando Next Level C R M مفهوم معماری شرکتی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.