مجله طراحی
مجله طراحی
پایه کیک

Temple

پایه کیک از محبوبیت روزافزون پخت و پز در منزل ، نیاز به یک ایستاده کیک مدرن به نظر می رسد ، که می تواند به راحتی در یک کمد یا قرعه کشی نگهداری شود. تمیز کردن و تمیز کردن ماشین ظرفشویی آسان. با کشیدن صفحات روی ستون مهره مرکزی ، معبد به راحتی جمع می شود و بصری است. جداسازی قطعات با سادگی خاموش کردن آنها آسان است. هر 4 عنصر اصلی توسط Stacker برگزار می شود. Stacker کمک می کند تا همه عناصر در کنار هم برای ذخیره سازی جمع و جور از چند زاویه نگهداری شود. برای موارد مختلف می توانید از پیکربندی های مختلف صفحه استفاده کنید.

نام پروژه : Temple, نام طراحان : Chris Woodward, نام مشتری : CWD ltd .

Temple پایه کیک

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.