مجله طراحی
مجله طراحی
دستشویی

Vortex

دستشویی هدف از طراحی گرداب یافتن فرم جدیدی برای تأثیر جریان آب در شستشوها برای افزایش کارآیی آنها ، مشارکت در تجربه کاربری آنها و بهبود ویژگیهای زیبایی شناختی و نشانه شناسی آنها است. نتیجه یک استعاره است که از یک فرم گرداب ایده آل حاصل می شود و نشان دهنده جریان تخلیه و آب است که بصری کل شیء را به عنوان یک کارواش عملکردی نشان می دهد. این فرم همراه با شیر آب را به یک مسیر مارپیچی هدایت می کند که به همان مقدار آب اجازه می دهد تا زمین بیشتری را بپوشاند که منجر به کاهش مصرف آب برای تمیز کردن می شود.

نام پروژه : Vortex, نام طراحان : Deniz Karasahin, نام مشتری : Dk design.

Vortex دستشویی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.