مجله طراحی
مجله طراحی
هویت برند ، استراتژی های برندینگ

babyfirst

هویت برند ، استراتژی های برندینگ JV بین اشخاص خارجی و چینی که خرده فروشی محصولات مراقبت از کودک وارداتی با قیمت بالا برای بازار سرزمین اصلی چین را خرد می کنند. این طرح یکپارچه با ترکیب عناصر مهم و غربی ، چینی ، معاصر و سنتی ، فرهنگی و اجتماعی می پردازد. این یک سنت چینی است که می توان نوزادان تازه متولد شده را با پارچه قرمز یا لباس بپوشاند تا به کودک خوشبختی ببخشند (قرمز رنگ خوشبختی است). پستانک قابل تشخیص غربی است. این طرح ضمن احترام به سنت ها ، آرزوی به مدرنیته را برقرار می کند. ما همچنین با توجه به سیاست "یک فرزند" در چین ، چگونه گنج می خوریم.

نام پروژه : babyfirst, نام طراحان : brian LAU lilian CHAN, نام مشتری : .

babyfirst هویت برند ، استراتژی های برندینگ

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.