مجله طراحی
مجله طراحی
هویت برند ، استراتژی های برندینگ

babyfirst

هویت برند ، استراتژی های برندینگ JV بین اشخاص خارجی و چینی که خرده فروشی محصولات مراقبت از کودک وارداتی با قیمت بالا برای بازار سرزمین اصلی چین را خرد می کنند. این طرح یکپارچه با ترکیب عناصر مهم و غربی ، چینی ، معاصر و سنتی ، فرهنگی و اجتماعی می پردازد. این یک سنت چینی است که می توان نوزادان تازه متولد شده را با پارچه قرمز یا لباس بپوشاند تا به کودک خوشبختی ببخشند (قرمز رنگ خوشبختی است). پستانک قابل تشخیص غربی است. این طرح ضمن احترام به سنت ها ، آرزوی به مدرنیته را برقرار می کند. ما همچنین با توجه به سیاست "یک فرزند" در چین ، چگونه گنج می خوریم.

نام پروژه : babyfirst, نام طراحان : brian LAU lilian CHAN, نام مشتری : .

babyfirst هویت برند ، استراتژی های برندینگ

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.