مجله طراحی
مجله طراحی
Cover For Menu

Magnetic menu

Cover For Menu چند فویل پلاستیکی شفاف مرتبط با آهن ربا که به عنوان پوشش مناسب برای انواع مختلف مواد چاپی استفاده می شود. آسان برای استفاده. ساخت و نگهداری آسان. محصول طولانی مدت که موجب صرفه جویی در وقت ، پول ، مواد اولیه می شود. سازگار با محیط زیست. به راحتی با اهداف مختلف سازگار است. استفاده ایده آل در رستوران ها به عنوان پوششی برای منوها. وقتی پیشخدمت فقط یک صفحه با کوکتل های میوه ای به شما می دهد و فقط یک صفحه با کیک های دوست خود را نشان می دهد ، برای مثال ، تقریباً مانند منوهای شخصی است که درست برای شما ساخته شده است.

نام پروژه : Magnetic menu, نام طراحان : Dragan Jankovic, نام مشتری : .

Magnetic menu Cover For Menu

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.