مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان خانگی و اداری

Flying Table

مبلمان خانگی و اداری مبلمان منحصر به فرد ، که شادی را به ارمغان می آورد. به سادگی برای تولید. به توهم جنبش بدهید. دیگر آنالوگ این مبلمان نیست. در نگاه اول می توان تصور کرد که جدول ایستاده نخواهد بود و بلافاصله سقوط خواهد کرد ، اما ، با ترکیب سه جزئیات اصلی: قاب فلزی ، کابینت با کشوها و بالای جدول ، ساخت و ساز پایدار و سخت می شود. این ایده را می توان با کابینت ، مقوا و موارد دیگر استفاده کرد. همه محصولات توهم پرواز را به ارمغان می آورند.

نام پروژه : Flying Table, نام طراحان : Viktor Kovtun, نام مشتری : Xo-Xo-L design.

Flying Table مبلمان خانگی و اداری

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.