مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان خانگی و اداری

Flying Table

مبلمان خانگی و اداری مبلمان منحصر به فرد ، که شادی را به ارمغان می آورد. به سادگی برای تولید. به توهم جنبش بدهید. دیگر آنالوگ این مبلمان نیست. در نگاه اول می توان تصور کرد که جدول ایستاده نخواهد بود و بلافاصله سقوط خواهد کرد ، اما ، با ترکیب سه جزئیات اصلی: قاب فلزی ، کابینت با کشوها و بالای جدول ، ساخت و ساز پایدار و سخت می شود. این ایده را می توان با کابینت ، مقوا و موارد دیگر استفاده کرد. همه محصولات توهم پرواز را به ارمغان می آورند.

نام پروژه : Flying Table, نام طراحان : Viktor Kovtun, نام مشتری : Xo-Xo-L design.

Flying Table مبلمان خانگی و اداری

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.