مجله طراحی
مجله طراحی
فضای کاری

Dava

فضای کاری داوا برای دفاتر فضای آزاد ، مدارس و دانشگاههایی که مراحل کار آرام و متمرکز در آن مهم است ، ایجاد شده است. ماژول ها باعث کاهش اختلالات صوتی و بینایی می شوند. مبلمان به دلیل شکل مثلثی که دارد ، از نظر فضا کارایی دارد و انواع مختلفی از چیدمان را فراهم می کند. مواد Dava WPC و پشم نمدی هستند که هر دو تجزیه تخریب پذیر هستند. یک سیستم افزونه ، دو دیواره را به صورت تبلت برطرف کرده و بر سادگی در تولید و انتقال آن تأکید می کند.

نام پروژه : Dava, نام طراحان : Michael Strantz, نام مشتری : .

Dava فضای کاری

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.