مجله طراحی
مجله طراحی
چمدان پایداری

Rhita

چمدان پایداری مونتاژ و جداسازی قطعات با هدف پایداری طراحی شده است. با طراحی سیستم ساختاری لولا نوآورانه ، 70 درصد قطعات کاهش یافته اند ، هیچ چسب و یا پرچ برای تثبیت ، عدم دوخت روکش داخلی وجود ندارد ، که این امر باعث آسان تر شدن تعمیر می شود و کم شدن 33 درصد از حجم بار ، درنهایت چمدان را تمدید می کند چرخه زندگی. برای شخصی سازی چمدان خود یا تعویض قطعات ، امکان تهیه چمدان های برگشتی به مرکز تعمیر مورد نیاز ، کلیه قطعات قابل خرید نیست و باعث صرفه جویی در وقت و کاهش ردپای کربن می شود.

نام پروژه : Rhita, نام طراحان : ChungSheng Chen, نام مشتری : Tainan University of Technology/Product Design Deparment.

Rhita چمدان پایداری

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.