مجله طراحی
مجله طراحی
خانه مسکونی

Soulful

خانه مسکونی کل فضا مبتنی بر آرامش است. تمام رنگ های پس زمینه نور ، خاکستری ، سفید و غیره است. به منظور تعادل در فضا ، برخی از رنگ های بسیار اشباع شده و برخی از بافت های لایه بندی شده در فضا ظاهر می شوند ، مانند قرمزهای عمیق ، مانند بالش هایی با چاپ های منحصر به فرد ، مانند برخی از تزئینات فلزی بافت دار. . آنها در فویاتر به رنگهای پر زرق و برق تبدیل می شوند و در عین حال گرمای مناسبی به فضا می بخشند.

نام پروژه : Soulful , نام طراحان : Sha Lu, نام مشتری : MULU .

Soulful  خانه مسکونی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.