مجله طراحی
مجله طراحی
گوشواره

Van Gogh

گوشواره گوشواره هایی با الهام از درخت بادام در شکوفه که توسط ون گوگ نقاشی شده است. ظرافت شاخه ها توسط زنجیرهای ظریف کارتیه تولید می شود که مانند شاخه ها با باد می چرخند. سایه های مختلف سنگ های قیمتی مختلف ، از تقریباً سفید تا صورتی شدیدتر ، سایه های گل ها را نشان می دهد. خوشه گلهای شکوفه با قلاب های مختلف نمایش داده می شود. ساخته شده با طلای 18 عیار ، الماس صورتی ، مورگانیت ، یاقوت کبود صورتی و تورمالین صورتی. جلا و بافت پایان. بسیار سبک و کاملاً مناسب. این ورود بهار به شکل جواهر است.

کیف های دستی

Qwerty Elemental

کیف های دستی درست مانند تحول در طراحی ماشین تحریرها ، تبدیل از یک فرم بصری کاملاً پیچیده به شکل هندسی تمیز و ساده را نشان می دهد ، Qwerty-elemental تجسم قدرت ، تقارن و سادگی است. قطعات فولادی سازنده ساخته شده توسط صنعتگران مختلف ویژگی بصری متمایز محصول است که جلوه معماری به کیسه می بخشد. ویژگی اصلی کیف ، دو کلید ماشین تحریر است که توسط خود طراح ساخته و مونتاژ می شود.

مجموعه لباس زنانه

Macaroni Club

مجموعه لباس زنانه این مجموعه ، Macaroni Club ، از اواسط قرن 18th توسط ماکارونی ها و الهام گرفته شده است و آنها را با افراد معتاد به آرم امروز پیوند می دهد. ماکارونی اصطلاح برای مردانی بود که از مرزهای معمولی مد در لندن فراتر رفتند. آنها شیدایی آرم قرن 18 بودند. این مجموعه با هدف نشان دادن قدرت آرم از گذشته تا به امروز و ایجاد باشگاه ماکارونی به عنوان یک برند به خودی خود ساخته شده است. جزئیات طراحی از لباس های ماکارونی در سال 1770 الهام گرفته شده است و روند مد فعلی با حجم و طول شدید.

ساعت

Argo

ساعت Argo by Gravithin یک ساعت مچی است که طراحی آن با الهام از Sextant ساخته شده است. این مجموعه از یک شماره گیر حکاکی شده حک شده ، در دو سایه ، Deep Blue و Sea Black ، به افتخار ماجراهای اسطوره ای کشتی آرگو در دسترس است. قلب آن به لطف یک حرکت کوارتز Ronda 705 سوئیس ضرب می شود ، در حالی که شیشه یاقوت کبود و استیل قوی 316L از مقاومت حتی بیشتر محافظت می کنند. همچنین ضد آب 5ATM است. این ساعت در سه رنگ مختلف (طلای ، نقره و سیاه) ، دو سایه شماره گیری (Deep Blue و Black Sea) و شش مدل تسمه ، در دو ماده مختلف موجود است.

مجموعه لباس زنانه

Hybrid Beauty

مجموعه لباس زنانه طراحی مجموعه زیبایی Hybrid استفاده از برش به عنوان مکانیزم بقا است. ویژگی های زیبا و جذاب نوارها ، رولپلاک ها و گل ها هستند و با استفاده از روش های سنتی و روش های تزئینی از بین می روند. این تکنیک های قدیمی پوششی را به هیبرید مدرن باز می کند ، که عاشقانه ، تاریک ، بلکه ابدی است. کل فرایند طراحی زیبایی Hybrid باعث پایداری در ایجاد طرح های بی موقع می شود.

حلقه

Ohgi

حلقه میمیای دیل ، طراح حلقه اوگی با این حلقه پیام نمادینی را تحویل داده است. الهام بخشیدن او از حلقه از معانی مثبتی که طرفداران تاشو ژاپنی دارند و چقدر در فرهنگ ژاپنی دوست دارند. او از مواد 18K طلای زرد و یاقوت کبود برای این مواد استفاده می کند و هاله لوکس را بیرون می آورد. علاوه بر این ، فن تاشو روی زاویه ای قرار گرفته است که زیبایی بی نظیری را به شما می دهد. طراحی او وحدتی بین شرق و غرب است.