مجله طراحی
مجله طراحی
حلقه

Gabo

حلقه حلقه گابو برای تشویق مردم به بازدید از جنبه بازی زندگی که معمولاً با رسیدن بزرگسالی از بین می رود ، طراحی شده است. این طراح از خاطرات مشاهده پسرش در حال بازی با مکعب جادویی رنگارنگ خود الهام گرفته بود. کاربر می تواند با چرخاندن دو ماژول مستقل با حلقه بازی کند. با این کار می توان مجموعه های رنگ سنگهای قیمتی یا موقعیت ماژول ها را مطابقت داد یا ناسازگار کرد. علاوه بر جنبه بازی ، کاربر انتخاب می کند که هر روز حلقه دیگری بپوشد.

حلقه

Dancing Pearls

حلقه مرواریدهای در حال رقص در میان امواج خروشان دریا ، این نتیجه الهام از اقیانوس و مرواریدها است و یک حلقه مدل سه بعدی است. این حلقه با ترکیبی از مرواریدهای طلا و رنگارنگ با ساختاری خاص طراحی شده است تا حرکت مرواریدها را بین امواج خروشان اقیانوس پیاده سازی کند. قطر لوله در اندازه خوبی انتخاب شده است که باعث می شود طراحی به اندازه کافی مقاوم باشد تا مدل قابل ساخت باشد.

مجموعه جواهرات

Biroi

مجموعه جواهرات Biroi یک سری جواهرات پرینت سه بعدی است که از ققنوس افسانه ای آسمان الهام گرفته شده است که خود را در میان شعله های آتش می اندازد و از خاکستر خود دوباره متولد می شود. خطوط پویا که ساختار را تشکیل می دهند و الگوی Voronoi که روی سطح پخش شده است نمادی از ققنوس است که از شعله های سوزان زنده می شود و به آسمان پرواز می کند. الگو تغییر اندازه می دهد تا بر روی سطح جاری شود و حس پویایی را به سازه می دهد. این طرح که به خودی خود حضوری شبیه مجسمه را به نمایش می گذارد، به پوشنده شهامت می دهد تا با ترسیم منحصر به فرد بودن خود، قدمی به جلو بردارد.

عینک

Camaro | advanced collection

عینک "مجموعه پیشرفته" چوب "با شیشه های حجیم تر مشخص می شود و طراحی توسط ترکیب سه بعدی برجسته تأکید می شود. ترکیبی جدید از چوب و بهترین ماسه سنگی با دست بدان معنی است که هر قاب عینک پیشرفته ROLF یک قطعه زیبا از صنایع دستی است.

گوشواره و انگشتر

Vivit Collection

گوشواره و انگشتر با الهام از فرم های موجود در طبیعت ، Vivit Collection تصویری جالب و کنجکاو را با شکل های دراز و خطوط چرخان ایجاد می کند. قطعات Vivit از ورق های طلای زرد 18k خم شده با روتاری سیاه و سفید در قسمت های بیرونی تشکیل شده است. گوشواره های برگ شکل گوشواره ها را محاصره می کنند به طوری که حرکات طبیعی رقص جالبی را بین سیاه و طلای ایجاد می کند - پنهان کردن و آشکار کردن طلای زرد در زیر. صدا بودن فرم ها و ویژگی های ارگونومیک این مجموعه نمایش جذاب از نور ، سایه ها ، تابش خیره کننده و بازتاب را به نمایش می گذارد.

گوشواره و انگشتر

Mouvant Collection

گوشواره و انگشتر مجموعه موستان از برخی جنبه های آینده گرایی مانند ایده های پویایی و تحقق نامشهود ارائه شده توسط هنرمند ایتالیایی اومبرتو بوکسیونی الهام گرفته شده است. گوشواره ها و حلقه مجموعه Mouvant دارای چندین قطعه طلای با اندازه های مختلف ، جوش داده شده به گونه ای است که به توهم حرکت می رسد و بسته به زاویه دید آن ، شکل های مختلفی ایجاد می کند.