مجله طراحی
مجله طراحی
سنجاق سینه

The Sunshine

سنجاق سینه ویژگی این جواهرات این است که در اینجا از یک شکل پیچیده سنگی بزرگ استفاده شده است که روی قاب نامرئی (هوا) تنظیم شده است. نمای طراحی جواهرات فقط سنگ هایی را که فن آوری مونتاژ مخفی است باز می کند. این سنگ توسط دو قطعه ثابت و بی پرده و صفحه نازک که با الماس پخش شده است ، نگه داشته می شود. این صفحه پایه و اساس تمام بروچس های ساختار پشتیبان است. آن را نگه می دارد و سنگ دوم. کل ترکیب پس از سنگ زنی اصلی پیچیده امکان پذیر شد.

انگشتر

Pollen

انگشتر هر قطعه تعبیر بخشی از طبیعت است. طبیعت بهانه ای می شود تا جواهرات را زنده کند ، با چراغ ها و سایه های بافت بازی می کند. هدف این است که یک جواهر با اشکال تفسیر تهیه شود ، زیرا طبیعت حساسیت و حساسیت آنها را طراحی می کند. تمام قطعات به صورت دستی ساخته شده و برای تقویت بافت ها و ویژگی های خاص جواهرات ساخته شده اند. این سبک برای رسیدن به ماده حیات گیاهی خالص است. نتیجه به قطعه ای منحصر به فرد و بی موقع عمیقا با طبیعت متصل می شود.

جواهرات سازگار

Gravity

جواهرات سازگار در حالی که در قرن بیست و یکم ، استفاده از فن آوری های معاصر بالا ، مواد جدید یا اشکال جدید جدید اغلب ضروری به انجام نوآوری ها است ، گرانش برعکس آن را اثبات می کند. جاذبه مجموعه ای از جواهرات سازگار با استفاده از تنها نخ ، تکنیک بسیار قدیمی و گرانش ، یک منبع غیرقابل توصیف است. این مجموعه از تعداد زیادی عنصر نقره یا طلایی تشکیل شده است و دارای طرح های متنوعی است. هر یک از آنها می تواند با مروارید یا رشته های سنگی و آویز در ارتباط باشد. این مجموعه نامحدود جواهرات مختلف است.

مجموعه لباس زنانه

The Hostess

مجموعه لباس زنانه مجموعه فارغ التحصیلان داریا ژلیوا در مورد زنانگی و مردانگی ، قدرت و شکنندگی است. الهام بخش این مجموعه از یک افسانه قدیمی از ادبیات روسی ناشی می شود. میزبان کوه مس ، یک حامی جادویی از معدنچیان از یک افسانه قدیمی روسیه است. در این مجموعه می توانید ازدواج زیبا از خطوط مستقیم را مشاهده کنید ، همانطور که از لباس ماینرها الهام گرفته شده است ، و حجم های برازنده لباس ملی روسیه. اعضای تیم: Daria Zhiliaeva (طراح) ، Anastasiia Zhiliaeva (دستیار طراح) ، Ekaterina Anzylova (عکاس)

کیف دستی ، کیف عصرانه

Tango Pouch

کیف دستی ، کیف عصرانه Tango Pouch یک کیف برجسته با طراحی واقعاً خلاقانه است. این یک هنر پوشیدنی است که توسط مچ بند پوشیده می شود و به شما امکان می دهد دست های خود را آزاد کنید. در داخل فضای کافی وجود دارد و ساخت بسته شدن آهنربا تاشو باز و آسان و گسترده ای غیر منتظره را ایجاد می کند. کیسه ساخته شده از چرم پوست گوساله واکس نرم برای لمس فوق العاده دلپذیر دسته و درج های جانبی پفی است که عمداً با بدن اصلی تر ساخته شده از چرم به اصطلاح لعاب دار متناقض است.

کت که قابل تبدیل

Eco Furs

کت که قابل تبدیل پالتویی که می تواند 7 در 1 باشد از خانمهای شغلی شغلی که برای کمد لباس روزانه منحصر به فرد ، زیست محیطی و کاربردی انتخاب می کنند ، الهام گرفته است. در آن ، نساجی قدیمی ، اما دوباره مرسوم ، مد روز ، دستی دوخته شده اسکاندیناوی Rya Rug به روشی مدرن تفسیر می شود که منجر به لباس های پشمی متناسب می شود که از نظر عملکرد آنها مانند خز است. تفاوت در جزئیات و دوستی حیوان و محیط زیست است. در طول سالها ، Eco Furs در اقلیمهای مختلف زمستانی اروپا مورد آزمایش قرار گرفته است که به پیشرفت کیفیت این کت و سایر قطعات اخیر به کمال کمک کرده است.