مجله طراحی
مجله طراحی
دستبند

Fred

دستبند دستبند و النگو انواع مختلفی وجود دارد: طراحان ، طلایی ، پلاستیکی ، ارزان و گران قیمت ... اما زیبا به همان اندازه که هستند ، همه آنها همیشه دستبندهای ساده و تنها هستند. فرد چیز دیگری است. این دکمه های دکمه ای در سادگی خود بیگانگان دوران قدیم را زنده می کنند ، اما مدرن هستند. آنها را می توان بر روی دستهای لخت و همچنین پیراهن ابریشمی یا ژاکت سیاه پوشید ، و همیشه به شخص لباسی که می پوشید لمس کلاس می کند. این دستبندها بی نظیر هستند زیرا به صورت جفت در می آیند. آنها بسیار سبک هستند که پوشیدن آنها را ناخوشایند می کند. با پوشیدن آنها ، به زودی متوجه می شوید!

گردنبند و

I Am Hydrogen

گردنبند و این طرح با الهام از فلسفه نئوپلاتونیک ماکروسوز و میکروسکوپ ، با دیدن الگوهای مشابه در تمام سطوح کیهان تولید شده است. با استفاده از توالی طلایی و دنباله فیبوناچی ، گردنبند دارای یک طرح ریاضی است که از الگوهای فیلوتاکس مشاهده شده در طبیعت ، همانطور که در گل آفتابگردان ، گل مروارید و گیاهان دیگر مشاهده می شود ، تقلید می کند. توروس طلایی نشانگر جهان است که در پارچه فضا-زمان پوشیده شده است. "من هیدروژن هستم" به طور همزمان نمایانگر مدلی از "ثابت جهانی طراحی" و الگویی از خود جهان است.

جواهرات رو

Clairely Upcycled Jewellery

جواهرات رو جواهرات زیبا ، شفاف و مرتفع ، به دلیل نیاز به استفاده از مواد زاید حاصل از تولید لوستر کلر دو لون ، طراحی شده اند. این خط به تعداد قابل توجهی از مجموعه ها تبدیل شده است - همه داستان های داستان ، همه نمایانگر نگاه های شخصی به فلسفه های طراح است. شفافیت بخش مهمی از فلسفه خود طراحان است ، و این امر او را با انتخاب آکریلیک مورد استفاده منعکس می کند. جدا از آکریلیک آینه ای استفاده شده ، که خود نور را منعکس می کند ، مواد همیشه شفاف ، رنگی یا شفاف هستند. بسته بندی سی دی مفاهیم repurposing را تقویت می کند.

انگشتر

The Empress

انگشتر سنگ زیبایی خارق العاده - پیروپ - ذات آن جلوه و عظمت را به ارمغان می آورد. این زیبایی و خاصیت سنگی است که تصویر را نشان می دهد ، که برای دکوراسیون آینده در نظر گرفته شده است. نیاز به ایجاد یک قاب منحصر به فرد برای سنگ وجود داشت که او را به هوا منتقل می کرد. این سنگ فراتر از فلز نگهدارنده آن کشیده شد. این فرمول شور و شعور و نیروی جذاب است. حفظ مفهوم کلاسیک ، حمایت از درک مدرن جواهرات مهم بود.

سنجاق سینه

The Sunshine

سنجاق سینه ویژگی این جواهرات این است که در اینجا از یک شکل پیچیده سنگی بزرگ استفاده شده است که روی قاب نامرئی (هوا) تنظیم شده است. نمای طراحی جواهرات فقط سنگ هایی را که فن آوری مونتاژ مخفی است باز می کند. این سنگ توسط دو قطعه ثابت و بی پرده و صفحه نازک که با الماس پخش شده است ، نگه داشته می شود. این صفحه پایه و اساس تمام بروچس های ساختار پشتیبان است. آن را نگه می دارد و سنگ دوم. کل ترکیب پس از سنگ زنی اصلی پیچیده امکان پذیر شد.

انگشتر

Pollen

انگشتر هر قطعه تعبیر بخشی از طبیعت است. طبیعت بهانه ای می شود تا جواهرات را زنده کند ، با چراغ ها و سایه های بافت بازی می کند. هدف این است که یک جواهر با اشکال تفسیر تهیه شود ، زیرا طبیعت حساسیت و حساسیت آنها را طراحی می کند. تمام قطعات به صورت دستی ساخته شده و برای تقویت بافت ها و ویژگی های خاص جواهرات ساخته شده اند. این سبک برای رسیدن به ماده حیات گیاهی خالص است. نتیجه به قطعه ای منحصر به فرد و بی موقع عمیقا با طبیعت متصل می شود.