مجله طراحی
مجله طراحی
محافظ صفحه نمایش موبایل بازی

Game Shield

محافظ صفحه نمایش موبایل بازی محافظ صفحه نمایش Monifilm's Game Shield یک محافظ صفحه شیشه ای 9H است که برای دستگاه های موبایل 5G ERA ساخته شده است. این صفحه نمایش برای تماشای فشرده و طولانی مدت با یک صافی صفحه نمایش فوق العاده با زبری فقط 0.08 میکرومتر بهینه شده است تا کاربر بتواند با سرعت و دقت بهینه، انگشت خود را بکشد و لمس کند، و آن را برای بازی های موبایل و سرگرمی ایده آل می کند. همچنین شفافیت صفحه نمایش 92.5 درصدی با شفافیت صفر قرمز و سایر ویژگی های محافظت از چشم مانند Anti Blue Light و Anti-Glare را برای راحتی تماشای طولانی مدت ارائه می دهد. Game Shield را می توان هم برای آیفون اپل و هم برای گوشی های اندرویدی ساخت.

مدال های دونده

Riga marathon 2020

مدال های دونده مدال سی امین سالگرد کورس بین المللی ماراتن ریگا شکلی نمادین دارد که این دو پل را به هم متصل می کند. تصویر بی نهایت پیوسته که با سطح منحنی سه بعدی نشان داده می شود، در پنج اندازه با توجه به مسافت پیموده شده مدال، مانند ماراتن کامل و نیمه ماراتن طراحی شده است. پایان برنز مات است و پشت مدال نام مسابقات و مسافت پیموده شده حک شده است. این روبان از رنگ های شهر ریگا، با درجه بندی و الگوهای سنتی لتونی در الگوهای معاصر تشکیل شده است.

برنامه رویدادهای طراحی

Russian Design Pavilion

برنامه رویدادهای طراحی نمایشگاه ها ، مسابقات طراحی ، کارگاه های آموزشی ، مشاوره طراحی آموزشی و انتشار پروژه هایی با هدف ارتقاء طراحان و مارک های روسی در خارج از کشور. فعالیتهای ما طراحان روسی زبان را ترغیب می کند تا دانش و مهارت های خود را از طریق پروژه های بین المللی تکمیل کنند و به آنها کمک کنند تا نقش خود را در جامعه طراحی ، چگونگی تبلیغ و تولید محصولات خود به رقابت و ایجاد نوآوری های واقعی درک کنند.

ابزار آموزشی و آموزشی

Corporate Mandala

ابزار آموزشی و آموزشی ماندالا شرکتی یک ابزار جدید آموزشی و آموزشی است. این یک ادغام نوآورانه و منحصر به فرد از اصل ماندالا باستان و هویت شرکت است که برای تقویت کار تیمی و عملکرد کلی تجارت طراحی شده است. بعلاوه این یک عنصر جدید از هویت شرکتی شرکت است. ماندالا شرکت یک فعالیت گروهی برای فعالیت های تیمی یا فردی برای مدیر است. این شرکت به طور خاص برای شرکت خاص طراحی شده است و توسط تیم یا افراد به صورت آزاد و بصری رنگ بندی می شود که در آن هر کس می تواند هر رنگ و زمینه ای را انتخاب کند.

آشکارساز نقص اولتراسونیک قابل حمل

Prisma

آشکارساز نقص اولتراسونیک قابل حمل Prisma برای آزمایش مواد غیر تهاجمی در شدیدترین محیط ها طراحی شده است. این اولین ردیابی است که تصویربرداری پیشرفته در زمان واقعی و اسکن سه بعدی را در خود جای داده و تفسیر نقص را بسیار ساده تر کرده و باعث کاهش زمان تکنسین در سایت می شود. با یک محفظه تقریبا غیر قابل خراب کردن و حالت های بازرسی چندگانه منحصر به فرد ، Prisma می تواند تمام برنامه های آزمایش ، از خطوط لوله نفتی به اجزای هوافضا را پوشش دهد. این اولین ردیاب با ضبط داده های یکپارچه و تولید خودکار گزارش PDF است. اتصال بی سیم و اترنت به دستگاه اجازه می دهد تا به راحتی بروزرسانی یا تشخیص داده شود.

سیستم تصفیه آب آزمایشگاهی

Purelab Chorus

سیستم تصفیه آب آزمایشگاهی Purelab Chorus اولین سیستم تصفیه آب مدولار است که برای متناسب سازی نیازها و فضای آزمایشگاهی فرد طراحی شده است. این کلیه نمرات آب تصفیه شده را ارائه می دهد و یک راه حل مقیاس پذیر ، انعطاف پذیر و سفارشی ارائه می دهد. عناصر مدولار را می توان در آزمایشگاه توزیع کرد و یا با یک قالب برج منحصر به فرد به یکدیگر متصل شد و ردپای سیستم را به حداقل رساند. کنترل های کبدی نرخ دبی بسیار قابل کنترل را ارائه می دهند ، در حالی که هاله ای از نور نشان دهنده وضعیت کر است. فناوری جدید کر را پیشرفته ترین سیستم در دسترس می کند و باعث کاهش تأثیرات زیست محیطی و هزینه های جاری می شود.