مجله طراحی
مجله طراحی
پخش کننده عطر هوشمند

Theunique

پخش کننده عطر هوشمند آگارود بسیار نادر و گران است. عطر آن فقط از سوزش یا استخراج قابل استفاده است ، در داخل خانه مورد استفاده قرار می گیرد و توسط معدودی از کاربران آن تهیه می شود. برای شکستن این محدودیت ها ، یک دیفیوزور رایحه ای هوشمند و قرص های طبیعی آگارود پس از 3 سال تلاش با بیش از 60 طرح ، 10 نمونه اولیه و 200 آزمایش ایجاد می شوند. این یک مدل تجاری جدید ممکن و استفاده از زمینه ای برای صنعت آگاروود را نشان می دهد. کاربران می توانند به سادگی دیفیوزور را در داخل یک ماشین قرار دهند ، زمان ، تراکم و تنوع عطر را با سهولت سفارشی کرده و از هرگونه حرکت و هر زمان که رانندگی می کنند لذت ببرند.

دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک

Toromac

دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک Toromac مخصوصاً با ظاهری قدرتمند خود طراحی شده است تا روشی جدید برای مصرف آب پرتقال تازه فشرده شده به ارمغان آورد. ساخته شده برای حداکثر استحصال آب ، آن را برای رستوران ها ، کافه تریا ها و سوپر مارکت ها تهیه کرده و طراحی برتر آن با استفاده از طعم ، سلامتی و بهداشت ، تجربه ای دوستانه را ارائه می دهد. این سیستم نوآورانه ای دارد که میوه را به صورت عمودی برش می دهد و با فشار چرخشی نیمی از آنها را فشرده می کند. این بدان معنی است که حداکثر عملکرد بدون فشار یا لمس پوسته حاصل می شود.

تایر تحول

T Razr

تایر تحول در آینده نزدیک ، شکوفایی توسعه حمل و نقل برقی درهاست. Maxxis به عنوان یک تولید کننده قطعات خودرو ، فکر می کند که چگونه می تواند یک سیستم هوشمند عملی را امکان پذیر کند که بتواند در این روند شرکت کند و حتی به تسریع آن کمک کند. T Razr یک تایر هوشمند است که برای نیاز تولید می شود. سنسورهای داخلی آن به طور فعال شرایط مختلف رانندگی را تشخیص می دهند و سیگنال های فعال برای تغییر تایر ارائه می دهند. آج های بزرگنمایی شده در پاسخ به سیگنال ، ناحیه تماس را دراز می کنند و بنابراین عملکرد کشش را بهبود می بخشند.

پیانوی ترکیبی لوکس

Exxeo

پیانوی ترکیبی لوکس EXXEO یک پیانوی ترکیبی زیبا برای فضاهای معاصر است. این شکل منحصر به فرد تجسم همجوشی سه بعدی از امواج صوتی است. مشتریان می توانند پیانو خود را به طور کامل تنظیم کنند تا به عنوان یک قطعه دکوراسیون هنری با محیط اطراف آن هماهنگ باشد. این پیانوی پیشرفته از مواد اگزوتیکی همچون فیبر کربن ، چرم پریمیوم اتومبیل و آلومینیوم درجه هوافضا ساخته شده است. سیستم بلندگوهای صوتی پیشرفته. دامنه پویای گسترده پیانوهای بزرگ را از طریق سیستم صدای بلندگو 200 وات و 9 بازسازی می کند. باتری داخلی داخلی این پیانو را قادر می سازد تا حداکثر 20 ساعت را با یک بار شارژ انجام دهد.

مجموعه مهمان نوازی

Serenity Suites

مجموعه مهمان نوازی Serenity Suites در نیکیتی ، محل سکونت سیتونیا در خالکیدیدی ، یونان واقع شده است. این مجموعه از سه واحد با بیست سوئیت و استخر تشکیل شده است. واحدهای ساختمانی ضمن ارائه منظره های بهینه به سمت دریا ، شکلی عمیق از افق فضایی را مشخص می کنند. استخر شنا هسته اصلی بین محل اقامت و امکانات عمومی است. مجموعه مهمان نوازی به عنوان پوسته ای برونگرا با کیفیت درونی ، یک نقطه عطف در منطقه محسوب می شود.

دستگاه ضدعفونی کننده Uv

Sun Waves

دستگاه ضدعفونی کننده Uv SunWaves یک ضدعفونی کننده است که می تواند میکروب ها، کپک ها، باکتری ها و ویروس ها را تنها در 8 ثانیه از بین ببرد. طراحی شده برای شکستن بار باکتری موجود بر روی سطوحی مانند فنجان قهوه یا نعلبکی. SunWaves با در نظر گرفتن مشکلات سال COVID-19 اختراع شد تا به شما کمک کند از حرکتی مانند نوشیدن چای در کافه با خیال راحت لذت ببرید. می توان از آن هم در محیط حرفه ای و هم در محیط خانه استفاده کرد زیرا با یک حرکت ساده در مدت زمان بسیار کوتاهی از طریق یک لامپ UV-C که عمر طولانی و حداقل نگهداری دارد، استریل می شود و همچنین به کاهش مواد دور ریختنی کمک می کند.