مجله طراحی
مجله طراحی
برندسازی مجدد شرکت

Astra Make-up

برندسازی مجدد شرکت قدرت نام تجاری نه تنها در توانایی و دید آن بلکه در ارتباطات نیز نهفته است. آسان برای استفاده از کاتالوگ پر از عکاسی از محصولات قوی؛ وب سایت مشتری مدار و جذاب که ارائه دهنده خدمات آنلاین و نمای کلی از محصولات مارک ها است. ما همچنین به نمایندگی از احساس نام تجاری با یک سبک مد عکاسی و یک خط ارتباطات تازه در رسانه های اجتماعی ، یک زبان بصری را ایجاد کردیم ، گفت و گو بین شرکت و مصرف کننده برقرار کردیم.

طراحی متن تایپ

Monk Font

طراحی متن تایپ راهب به دنبال تعادل بین باز بودن و خوانایی سریالهای بدون اومانیست و شخصیتی منظم تر از سریال Square sans است. اگرچه در ابتدا به عنوان یک حروف لاتین طراحی شده بود ، اما در اوایل تصمیم گرفته شد که برای گنجاندن نسخه عربی به گفتگوی گسترده تری نیاز دارد. هر دو لاتین و عربی ما را با همان منطق و ایده هندسه مشترک طراحی می کنند. قدرت فرآیند طراحی موازی به دو زبان امکان می دهد تا هماهنگی و لطف بالایی داشته باشند. هر دو زبان عربی و لاتین با یکنواخت ، ضخامت ساقه و اشکال خمیده در کنار هم کار می کنند.

بسته بندی

Winetime Seafood

بسته بندی طراحی بسته بندی برای سری محصولات غذاهای دریایی Winetime باید طراوت و قابلیت اطمینان محصول را نشان دهد ، باید آن را به طور مطلوب با رقبا متفاوت باشد ، هماهنگ و قابل درک باشد. رنگ های مورد استفاده (آبی ، سفید و نارنجی) تضادی ایجاد می کنند ، بر عناصر مهم تأکید می کنند و موقعیت مکانی برند را منعکس می کنند. مفهوم منحصر به فرد منحصر به فرد توسعه یافته این سریال را از دیگر تولید کنندگان متمایز می کند. استراتژی اطلاعات بصری باعث شده است تا تنوع محصول این سریال مشخص شود و استفاده از تصاویر به جای عکس باعث بسته بندی جالب تر شده است.

طراحی بسته بندی

Milk Baobab Baby Skin Care

طراحی بسته بندی از شیر ، ماده اصلی الهام گرفته شده است. طراحی منحصر به فرد ظروف از نوع بسته شیر نشانگر ویژگی های محصول است و به گونه ای طراحی شده است که حتی برای اولین بار از مصرف کنندگان نیز آشنا باشد. علاوه بر این ، از مواد ساخته شده از پلی اتیلن (PE) و لاستیک (EVA) و خصوصیات نرم رنگ پاستیل استفاده می شود تا تأکید شود که این محصول خفیف برای کودکان با پوست ضعیف است. شکل ایمنی گرد برای ایمنی مادر و نوزاد در گوشه استفاده می شود.

تبلیغات تبلیغاتی

Feira do Alvarinho

تبلیغات تبلیغاتی Feira do Alvarinho یک مهمانی شراب سالانه است که در موناکو ، پرتغال برگزار می شود. برای برقراری ارتباط این رویداد ، یک پادشاهی باستانی و تخیلی ایجاد شد. پادشاهی آلوارینیو با نام و تمدن خاص خود ، به این دلیل که Moncao به عنوان مهد شراب آلوارینیو شناخته می شود ، از تاریخ واقعی ، مکان ها ، افراد نمادین و افسانه های مونکائو الهام گرفته شده است. بزرگترین چالش این پروژه انتقال داستان واقعی قلمرو به طراحی شخصیت بود.

طراحی هویت بصری

ODTU Sanat 20

طراحی هویت بصری برای بیستمین سال ODTU Sanat ، که یک جشنواره هنری سالانه توسط دانشگاه فنی خاورمیانه برگزار می شود ، درخواست ایجاد زبان بصری برای برجسته سازی 20 سال متعاقبا این جشنواره بود. مطابق درخواست ، بیستمین سال جشنواره با نزدیک شدن به آن مانند یک اثر هنری پوشیده از آن پرده برداری شد. سایه های همان لایه های رنگی که اعداد 2 و 0 را تشکیل می دهند ، یک توهم سه بعدی ایجاد می کنند. این توهم احساس تسکین می بخشد و اعداد به نظر می رسد که در پس زمینه ذوب می شوند. انتخاب رنگ واضح با آرامش موج 20 ایجاد تضاد ظریف می کند.