مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان حوضه

Eva

مبلمان حوضه الهام گرفتن از طراح از حداقل طراحی و استفاده از آن به عنوان یک ویژگی آرام اما با طراوت در فضای حمام استفاده شده است. این از تحقیقات در مورد اشکال معماری و حجم هندسی ساده پدید آمده است. حوضه می تواند به طور بالقوه عنصری باشد که فضاهای مختلف را در اطراف و در همان زمان یک نقطه مرکزی به فضا تعریف می کند. استفاده بسیار تمیز ، تمیز و بادوام نیز بسیار آسان است. تغییرات مختلفی از جمله ایستادن به تنهایی ، نیمکت نشسته و دیوار نصب شده ، و همچنین سینک یک یا دوتایی وجود دارد. تغییرات در رنگ (رنگ های RAL) به ادغام طرح در فضا کمک می کند.

لامپ میز

Oplamp

لامپ میز Oplamp شامل یک بدنه سرامیکی و یک پایه چوب جامد است که منبع نور هدایت شده بر روی آن قرار گرفته است. به لطف شکل آن ، که از طریق همجوشی سه مخروط بدست می آید ، بدن Oplamp می تواند به سه حالت متمایز چرخانده شود که انواع مختلفی از نور ایجاد می کند: لامپ میز بلند با نور محیط ، لامپ میز کم با نور محیط یا دو چراغ محیط. هر پیکربندی مخروط لامپ حداقل به یکی از پرتوهای نور اجازه می دهد تا به طور طبیعی با تنظیمات معماری اطراف ارتباط برقرار کند. Oplamp در ایتالیا طراحی و ساخته شده است.

چراغ میز قابل تنظیم

Poise

چراغ میز قابل تنظیم ظاهر آکروباتیک Poise ، یک لامپ جدول که توسط Robert Dabi از Unform.Studio طراحی شده است بین ایستا و پویا و حالت بزرگ یا کوچک تغییر می کند. بسته به نسبت بین حلقه روشن آن و بازوی نگهدارنده آن ، یک خط تقاطع یا مماس به دایره رخ می دهد. هنگامی که در قفسه بالاتر قرار گرفت ، حلقه می تواند قفسه را باز کند. یا با کج شدن حلقه ، می تواند دیواره اطراف را لمس کند. هدف از این قابلیت تنظیم این است که مالک را به طور خلاقانه درگیر کرده و متناسب با سایر اشیاء اطراف آن با منبع نور بازی کند.

ارکستر بلندگو

Sestetto

ارکستر بلندگو یک گروه ارکسترال از سخنرانان که مانند نوازندگان واقعی با هم بازی می کنند. Sestetto یک سیستم صوتی چند کاناله است که می تواند آهنگ های سازهای مختلف را در بلندگوهای جداگانه از فن آوری ها و مواد مختلف اختصاص داده شده به مورد خاص صدا ، در میان بتن خالص ، تخته های چوبی طنین انداز و شاخ های سرامیکی پخش کند. میکس قطعات و قطعات دوباره برمی گردد که مانند یک کنسرت واقعی از نظر جسمی در جای گوش دادن باشد. Sestetto ارکستر مجلسی موسیقی ضبط شده است. Sestetto به طور مستقیم توسط طراحان خود استفانو ایوان اسکاراسیا و فرانچسکو شیام زونکا به طور مستقیم تولید می شود.

صندلی باغ در فضای باز عمومی

Para

صندلی باغ در فضای باز عمومی پارا مجموعه ای از صندلی های عمومی در فضای باز است که برای ایجاد انعطاف پذیری محدود در محیط های بیرونی طراحی شده است. مجموعه ای از صندلی ها که دارای یک شکل متقارن منحصر به فرد است و کاملاً از تعادل ذاتی طراحی صندلی های معمولی منحرف می شود ، این مجموعه از صندلی های بیرونی جسورانه ، مدرن است و از تعامل استقبال می کند. Para هر دو با یک کف سنگین وزن ، چرخش 360 دور پایه خود را پشتیبانی می کند ، و Para B از تلنگر دو طرفه پشتیبانی می کند.

جدول

Grid

جدول Grid جدولی است که از سیستم شبکه ای ساخته شده است و از معماری سنتی چین الهام گرفته شده است ، جایی که در قسمت های مختلف ساختمان از نوعی سازه چوبی به نام Dougong (دو گونگ) استفاده می شود. با استفاده از ساختار سنتی چوب بهم پیوسته ، مونتاژ جدول همچنین فرآیند یادگیری ساختار و تجربه تاریخ است. ساختار پشتیبانی (Dou Gong) از قطعات مدولار ساخته شده است که به راحتی و بدون نیاز به ذخیره سازی قابل جدا شدن است.