مجله طراحی
مجله طراحی
جدول

Grid

جدول Grid جدولی است که از سیستم شبکه ای ساخته شده است و از معماری سنتی چین الهام گرفته شده است ، جایی که در قسمت های مختلف ساختمان از نوعی سازه چوبی به نام Dougong (دو گونگ) استفاده می شود. با استفاده از ساختار سنتی چوب بهم پیوسته ، مونتاژ جدول همچنین فرآیند یادگیری ساختار و تجربه تاریخ است. ساختار پشتیبانی (Dou Gong) از قطعات مدولار ساخته شده است که به راحتی و بدون نیاز به ذخیره سازی قابل جدا شدن است.

سری مبلمان

Sama

سری مبلمان ساما یک سری مبلمان معتبر است که از طریق فرم های حداقل ، کاربردی و جلوه بصری قوی ، قابلیت ، تجربه احساسی و منحصر به فرد را فراهم می کند. الهام فرهنگی که از شعر لباس های چرخشی پوشیده شده در مراسم سماع گرفته شده است ، در طراحی آن از طریق بازی هندسه مخروطی و تکنیک های خمش فلز تفسیر می شود. وضعیت مجسمه سازی مجموعه با سادگی در مواد ، فرم ها و تکنیک های تولید ترکیب شده است تا عملکردی & amp؛ مزایای زیبایی شناسی. نتیجه یک سری مبلمان مدرن است که فضای خاصی را به فضای زندگی ارائه می دهد.

آسیاب آشپزخانه هوشمند

FinaMill

آسیاب آشپزخانه هوشمند FinaMill آسیاب آشپزخانه قدرتمندی است که غلاف ادویه قابل تعویض و قابل تعویض دارد. FinaMill راه آسان برای بالا بردن پخت و پز با طعم جسورانه ادویه های تازه آسیاب شده است. فقط غلاف های قابل استفاده را با ادویه یا گیاهان خشک پر کنید ، یک غلاف را در جای خود قرار دهید و با فشار دادن یک دکمه ، مقدار دقیق ادویه مورد نیاز را خرد کنید. غلاف ادویه را فقط با چند کلیک عوض کنید و به پخت و پز ادامه دهید. این یکی از چرخ های ادویه جات شماست.

Follow Focus تبلیغات

ND Lens Gear

Follow Focus تبلیغات ND LensGear دقیقاً خودمحوری را روی لنزهایی با قطرهای مختلف تنظیم می کند. سری ND LensGear مانند سایر لنزهای موجود همه لنزها را پوشش می دهد. بدون برش و خم شدن: دیگر هیچ پیچ پیچ ، کمربند فرسوده یا باقی مانده آزار دهنده تسمه هایی که بیرون هستند. همه چیز مانند یک جذابیت متناسب است. و یک امتیاز دیگر ، بدون ابزار آن! به لطف طراحی هوشمندانه خود به آرامی و محکم در اطراف لنز قرار می گیرد.

سیستم آداپتور برای فیلمبرداری حرفه ای

NiceDice

سیستم آداپتور برای فیلمبرداری حرفه ای NiceDice-System اولین آداپتور چند منظوره در صنعت دوربین است. اتصال تجهیزات با استانداردهای مختلف نصب از مارک های مختلف - از قبیل چراغ ها ، مانیتورها ، میکروفون ها و فرستنده ها - به دوربین دقیقاً مطابق شرایط لازم ، کاملاً لذت بخش است. حتی با تهیه آداپتور جدید ، حتی استانداردهای نصب جدید در حال توسعه یا تجهیزات تازه خریداری شده می توانند به راحتی در سیستم ND ادغام شوند.

لامپ

vanory Estelle

لامپ استل طراحی کلاسیک را در قالب یک بدنه شیشه ای استوانه ای و دست ساز با فناوری نورپردازی خلاقانه ترکیب می کند که جلوه های نورپردازی سه بعدی را بر روی آباژور پارچه ای ایجاد می کند. استل که عمداً برای تبدیل حالات نورپردازی به یک تجربه احساسی طراحی شده است، تنوع بی‌نهایتی از حالت‌های ایستا و پویا را ارائه می‌کند که انواع رنگ‌ها و انتقال‌ها را تولید می‌کند، که از طریق یک پنل لمسی روی لامپ یا یک برنامه تلفن هوشمند کنترل می‌شود.